טיפולים

טיפולים רפואיים בקליניקה

בקליניקה הממוקמת בהרצליה פיתוח מעניק ד"ר איינהורן מגוון טיפולים, באמצעות ציוד ומכשור מתקדם ביותר, ובהתאם לחידושים האחרונים בתחום. הקליניקה המרווחת כוללת חדרי טיפול, המתנה ומנוחה לרווחת הלקוחות, כאשר הצוות המקצועי מספק תמיכה מלאה. לפניכם

סקירה של מספר טיפולים מרכזיים המתבצעים כיום בקליניקה:

טיפולים אסתטיים לחניכיים

אלו הן התערבויות המטפלות במראה הפה, בדגש על השילוב שבין החניכיים לשיניים. לדוגמא, בהארכת כותרת אסתטית מאריכים את אורך השן על חשבון רקמת חניכיים מיותרת, ובכך מתקנים את הפרופורציות לכדי מראה נאה. בנוסף, קיימות מספר טכניקות מתקדמות לכיסוי שורשים חשופים עקב גורמים שונים. יש לציין כי מרכיב מהותי מהוות פגישות ייעוץ ראשוניות עם הרופא, בהן נסקרים הגורמים לבעיה ואפשרויות התיקון המיטביות.

השתלות מונחות מחשב

מחשב מהווה כלי עזר חיוני במהלך תכנון וביצוע השלות שיניים מורכבות, אשר מבטיח דיוק אופטימאלי ביישום השתל ומונע סיבוכים מיותרים. כמו כן, המחשב מסייע לרופא לחזות מראש קשיים שעשויים להתעורר בהליך, כדוגמת איכות עצם בלתי מספקת או קרבה לכלי דם ולעצבים. באמצעות המחשב וצילומי ה-CT  שהתקבלו, מתכנן הרופא את הסד הכירורגי שמהווה מקדם בטיחות לדיוק ההשתלה, ושולח את התוכניות לבנייה במעבדה.

הרמת סינוס

הרמת סינוס הינה פרוצדורה הכרחית במקרים בהם קיימת כמות עצם מועטה, שאינה תומכת מספיק בשתלים דנטאליים. במהלך ההרמה נבנית למעשה עצם באזור האחורי של הלסת, וזאת בשתי שיטות נבדלות. אמנם מדובר בהליך כירורגי בטוח ומקובל, אך נדרש ידע מעמיק על מנת לבצעו כהלכה ולפענח נכון את צילומי ה- CT של המטופל.

העמסה מיידית

בהליך זה, המכונה גם "שיניים ביום אחד", מבוצעים ניתוח שתלים ותקנת שיקום קבוע באותו היום. באופן מסורתי מתפרסים טיפולים אלו על פני תקופה של מספר חודשים, ואולם שיטת ההעמסה המיידית מאפשר לבצעם במהירות כתלות בפרמטרים שונים של המטופל. חשוב לציין כי "שיניים ביום אחד" איננה מתאימה לכל האנשים, ושרק רופא בעל ניסיון מוכח והכשרה מתאימה יודע לבחון את מכלול הגורמים המשפיעים על הצלחת הטיפול.

לקביעת פגישת התייעצות